Rajd rowerowy dookoła Jeziora Śniardwy

W dniach od 18 do 19 czerwca 2015r. odbył się rajd rowerowy dookoła jeziora Śniardwy. Zwartą grupą 20 uczniów wyruszyliśmy w czwartek o godzinie 10.00 spod ZSS im. Agnieszki Osieckiej. Szybkim tempem dojechaliśmy najpierw do Popielna, a następnie do Wierzby gdzie promem przeprawiliśmy się na trasę do Mikołajek. W Mikołajkach mieliśmy godzinną przerwę na obiad, po obiedzie dotarliśmy do Drozdowa w którym mieliśmy nocleg. W Drozdowie wieczorem było zorganizowane ognisko i wspólne zabawy.
            Rano po śniadaniu wyruszyliśmy w dalszą część trasy przez Okartowo, Nowe Guty, Jeglin, Karwik i Niedźwiedzi Róg, gdzie mieliśmy najdłuższy przystanek na trasie. Z Niedźwiedziego Rogu zmierzaliśmy prosto do Rucianego-Nidy.

Podczas trasy wydarzyło sie wiele niespodzianek takich jak przebite opony, nie skończyło sie również bez wypadków w których nic poważnego sie nie stało. Wycieczka była dobrą próbą sprawdzenia samego siebie, ponieważ długość trasy wynosiła ponad 110 kilometrów. Rajd przebiegał w fantastycznej atmosferze i w znakomitym towarzystwie, wszyscy wrócili do swoich domów cali i zdrowi.

Julia Olender i Karolina Banach kl. IIa GIM

Dodaj do zakładek Link.

Możliwość komentowania została wyłączona.