- Zakupione obiady spożywa się na terenie stołówki. Nie wydaje się obiadów na wynos do domu.
- Obiady są wydawane w godzinach 11.25 do 12.30
- Wpłaty za obiady należy dokonywać na konto bankowe:
Zespół Szkół Samorządowych w Rucianem Nidzie
Nr konta: 87 9364 0000 2001 0000 2206 0033
tytułem: opłata za obiady/ miesiąc/ imię i nazwisko ucznia
- Wpłaty za obiady należy uiszczać z góry w nieprzekraczalnym terminie do 15 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc.
- W przypadku nie uiszczenia opłaty w terminie uczeń lub pracownik zostanie wykreślony z listy żywionych.
- W przypadku nieobecności (choroby dziecka) można odwołać korzystanie z posiłków najpóźniej w dniu rezygnacji z obiadu do godz. 8.00
- Zgłoszenia można dokonać osobiście lub telefonicznie w budynku Szkoły Podstawowej- tel. 87 4231002
- Zwrot kosztów za opłacone a niewykorzystane obiady możliwy jest wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu, zgodnie w/w zasadami.